czwartek, 13 września 2012

Moje początki...

Dłuuugo, oj bardzo długo myślałam co by napisać w moim poście. Zamierzałam o tym napisać już jakiś czas temu, ale z pewnych względów nie mogłam. Otóż panowie Azjaci nie dawno, bo w połowie lipca natchnęli mnie na to, żeby ich narysować. Przedstawię wam historię powstania mojego pierwszego skromnego rysunku : D. No więc pewnego ładnego wieczora przeglądając zdjęcia tych otóż panów, a ściślej rzecz biorąc jednego, czyli mojego ukochanego T.O.Pa zostałam "natchnięta" przez jedną jego fotkę, więc długo nie rozmyślając wzięłam notes i ołówek, usiadłam przy stole i zaczęłam skrobać. Zajęło mi to jakiś czas, juz niepamiętam jaki dokładnie, ale po zakończeniu mojego dzieła, które wyszło nawet nieźle wyszczerzyłam sie do kartki i jak to czasem bywa będąc mega szczęśliwą miałam ochotę krzyczeć i skakać z radości, że umiem takie coś zrobić. No ale jak to zwykle bywa zdołałam sie powstrzymać i tylko sie do tej kartki szczerzyłam jak nienormalna. Moje dzieła, bo nie jest to tylko jedno  zamieszczę na końcu mojego posta.

O tym tez już chciałam napisać juz dość dawno, ale nie wiedziałam co by jeszcze dodać żeby wyszło na dość sensowne (choć nie obiecuje, że takie teraz będzie). Jak pewnie wszyscy fani k-popu widzą G-Dragon wydał 2 swoje teledyski, a niedługo wyda kolejny.
Pierwszy, który wydał to klip do piosenki "One Of a Kind", który zamieszczam poniżej.


Czytałam wiele niepozytywnych opinii o tym klipie, ale wydaje mi się, że przewarzyły te dobre. Przed wydaniem teledysku nie myślałam wiele co może zawierać i jak G-Dragon go przedstawi. Wiedziałam, że zrobi to na swój sposób i jak zwykle będzie to coś szalonego. I nie myliłam się. Oglądając go mam wrażenie jakby dodawał mi energii. Sam Smok w każdej scenie wyglądał powalająco. Przedstawił tam swój szalony styl za który go kocham. Do tego porywający taniec, który bardzo mi sie podobał. Dop tego obecność Taeyang w bardzo innej fryzurce był przyciągający. Moja ulubniona scena to ta, w której G-Dragon odbija piłki do tenisa.

Kiedy zobaczyła klip do drugiej piosenki "That XX" byłam wręcz zszokowana, ale tylko pozytywnie.

Jak wiadomo w teledysku wystąpiła członkini nowego zespołu YG, która ma tylko 16 lat. Teledysk miał mieć ograniczenie wiekowe od 19 lat, ale chyba w końcu tak nie było. No ale o teledysku. Zszokował mnei niesamowicie. Kompletnie nie spodziewałam się czegoś takiego w wykonaniu G-Dragona. Spokojna ballada, której przygrywa brzmiąco niesamowicie gitara akustyczna. Do tego bardzo męski, jak rzadko bywa Smoczek. W tym klipie naprawdę widziałam w nim 25-latka. A poza tym w pewnych momentach przypominał mi T.O.Pa co było jeszcze większym zaskoczeniem. Uważam, że każdy klip jaki wyda G-Dragon będzie hitem, bo jest on bardzo utalentowanym atrystą, którego pomysły są świrze i szalone.

Dobrze to skończę już o Smoczku i jego nowych klipach. Dowiedziałam się ostatnio czegoś co mnie niemiłosiernie zaszokowało. Otuż dowiedziałam się, że kręcenie filmu, na który czekam od lipca z T.O.Pem w roli głównej zostaje zawieszony... ponieważ odszedł główny reżyser. Więcej o tym poczytać można tutaj.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_ma1rxx32ky1rf28xno2_500.gif
Coś na poprawę humoru : D
Poniżej pokażę moje rysunki, o których pisałam wyżej.
Mój pierwszy rysunek, o którego powstaniu napisałam : D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz