niedziela, 16 września 2012

CRAZY;P

Nie ma to jak szalony weekend z przyjaciółkami, których nie widziało się od paru dni^^


                                                Ten gest to już nasz gest , który nas charakteryzuje
                                                                                 Bardzo czesto go pokazujemy^^

Wszystko zaczęło się od piątku, jak to poszłyśmy kupić mangę na urodziny naszej przyjaciółki.
Kroczenie ulicami Poznania i co pewien czas zauważanie Azjatów.
Chciałam dać jednemu Chińczykowi ulotkę którą dostałam od jakiejś dziewczyny, ale niestety nie chciał wsiąść:///


                                                   To właśnie manga jaką kupiłyśmy Han Soo Ra;D

Sobota to już czyste szaleństwo..
Gangnam style na ulicy. Czasem kolega nasz młodszy przejeżdżał i pewnie się zastanawiał co nam odwala, ale możliwe, że aż tak go to nie dziwiło bo troszeczkę nas zna. W końcu to nasz kolega od walenia w kaloryfery na wycieczce i pukanie do drzwi i kto je szybciej otworzy by przyłapać osobę pukającą.;D

Jednym słowem weekend bardzo bardzo udany.. Bardzo takiego czegoś potrzebowałam. Nagadania się, powygłupiania i wspólnego oglądania śmiesznych filmików z Azjatami.. Teraz będę miała energię do dalszego chodzenia do szkoły.

Pierwsze tygodnie w moim liceum nie są złe, choć może mam już jakiegoś wroga... Najważniejsze bym robiła to co muszę i nie przejmowała się tak.. Muszę się zmobilizować.
W klasie udało mi się odnaleźć osobę która kocha Azję( głównie za dramy) i drugą osobę która ubóstwia mangi i Japonię.. Czasem przy najmniej można się do nich odezwać o czymś co mnie pasjonuje.. Ale i tak najlepiej o tym i o innych rzeczach rozmawia mi się z Lee Ha Rim, Hang Sang Sub oraz Han Soo Ra( nasza kolejna pasjonatka Azji nasza przyjaciółka)..
Najgorzej chyba mi pójdzie z języka angielskiego, więc muszę bardzo się wziąć za niego..
Może nawet włożę jakąś notkę po Angielsku by sobie poćwiczyć pisanie.. To jeszcze się zobaczy..

Na koniec dziękuję Lee Ha Rim i Hang Sang Sub i Han Soo Ra za wspaniale spędzony czas.. I trzymajcie za mnie kciuki by jakoś mi szło z tego Angielskiego.. Kocham Was ;***


Ten nasz wspaniały naniec tego na ulicy...
Leżenie na asfalcie;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz